1989 Luminiţa nr 3/1989

Posted: 25/11/2012 in 03 Martie 1989, 1989, Luminiţa

Am nevoie de o mică vacanţă, aşa că următorul post va fi vineri, 30 noiembrie. Pentru a mă revanşa, voi pregăti două revelioane fotografiate la Biblioteca din Iaşi (1982 va fi sigur, pentru a putea trece la anul 1982).

Am fost abonat un an sau doi la revista Luminiţa (în prima jumătate a anilor 80, nu mai reţin exact care, şi nici nu am găsit vreo dovadă în pod). Am primit acum acest număr din ultimul an de apariţie, şi mi s-a părut sinistru, în comparaţie cu ce ştiam eu, era o adevărată plăcere să citeşti această revistă în perioada ei de glorie. Dar măcar aflăm povestea istorică din Scrisoarea III de Mihail Eminescu, transpusă într-o bandă desenată.

Lasă un răspuns

