E-mail de la comunitatea.evreilor_ro_diaspora@yahoo.com

Posted: 12/12/2014 in Şantaj

VA ATENTIONAM !
Stergeti imediat informatiile de pe site-ul arheologietv despre dna Monica Gabriela V. precum si comentariile rasiale si insultele la adresa EVREILOR si a STATULUI ISRAEL !
Dumneata esti vinovat si risti sa fi tras la raspundere ca ai dat tonul rasial antisemit prin articolele „Iaca pozna c-am scapat-o” „Vasile si restul lumii” „Programul Radio Televiziunii Libere” „Adio” !!!
Aveti grija aceste fapte extrem de grave duc la ani grei de inchisoare pentru antisemitism ! !
Va aducem la cunostinta ca doamna M.G.V. face parte din F.C.E.R. (Federatia Comunitatilor Evreiesti din Romania) si nu aveti dreptul sa o jigniti public sau sa faceti public informatii cu caracter personal despre viata ei privata pe site-ul arheologietv.
Nici dansa si nici F.C.E.R. nu a facut publica viata dvs si nici nu v-am adus insulte.
Si noi putem face pe detectivii daca ati citit putina istorie !
Si noi va putem gasi foarte multe defecte dle Isache Vasile.
Un defect deja l-am gasit la dumnevoastra dle Isache si anume : furtul intelectual.
Ati folosit in nume propriu punand sigla numelui dvs. pe munca membrilor Comunitatii noastre din F.C.E.R. dar si pe munca altor nume din cultura romaneasca.
Asa ca dati dovada macar de cei 7 ani de acasa si stergeti informatiile cu privire la dna. M.G.V. inclusiv informatiile insultatoare la adresa EVREILOR si a STATULUI ISRAEL.

Comentarii
  1. tvarheolog spune:

    De prisos să menţionez că nu are nici o corespondenţă pe Google această adresă cu adresa onorabilei Federaţii. A fost trimis pe mail, semnat Comunitatea Evreilor, iar adresa de la care a fost trimis este comunitatea.evreilor_ro_diaspora@yahoo.com . IP nu am, de data asta. Apărând o a treia adresă ciudată, fără noimă şi fără logică (posibil să fi făcut un pleonasm), mă face să cred că şi prima somaţie este scrisă de aceaaşi persoană. Cred că s-a ajuns prea departe şi mă pot plânge şi eu că se încearcă intimidarea mea şi s-au adunat suficiente date pentru o reclamaţie oficială , gen tentativă de şantaj . Poate mă ajută cineva ! Pentru a nu cădea totuşi, în cealaltă extremă, nu mai comentaţi injurios ! E ciudat că primul mesaj al doamnei începea cu ceva de genul „Mulţi PROŞTI îţi dau cu părerea aici”. Am considerat că e de bun simţ să înlătur cuvântul urât din exprimarea doamnei. Nu mai am dovada, sper să mă credeţi pe cuvânt. Interesant e că acum persoana care ne-a facut prosti s-a inflamat pe motiv de limbaj !

    Apreciază

  2. roza spune:

    Hmmm, am citit postarile si asculta sfatul meu parintesc; nu te pune cu minoritatile, cu terte persoane, cu organele.
    Da dovada de intelepciune si inchide postarile recente.
    Aceste postari iti arata caracterul urat si poate pricinui rau: tie si celor care au scris comentarii neadecvate.
    Si e pacat. Ca esti crestin.
    Findca esti crestin cu suflet curat, nu trebuia sa plagiezi online munca altor persoane prin incalcarea drepturilor de autor.
    Plagiatul reprezintă însușirea ideilor, metodelor, procedurilor, tehnologiilor, rezultatelor sau textelor unei alte persoane, indiferent de calea prin care acestea au fost obținute.
    Nu-ti complica viata. Pentru ce?
    In curand vin Sarbatorile ! Ce poate fi mai frumos de atat ?

    Apreciază

Lasă un răspuns

