Proiect nou !

Posted: 25/02/2015 in Extra

Ştie cineva vreun şablon de blog (gratuit, bineînţeles) care să aibă cumulativ, următoarele condiţii :
– prima pagina să fie compusă din fotografii pe 3 sau 4 coloane care, odată ce s-a făcut click pe o fotografie , să se încarce o pagină cu alte fotografii tot pe 3-4 coloane;
– dacă accesez o fotografie din al doilea submeniu, să se deschidă o a treia pagină, cu alte fotografii (format mic) pe 3-4 coloane;
– Dacă accesez o fotografie din al treilea submeniu, să se dechidă fie un link, fie o altă fotografie .
Cred că e ceva gen meniu cascadă, care la sfârşit să arate ca un mozaic. Şi ca să mă fac înţeles , vă spun la ce m-am gândit:
Pentru a uşura căutările dumneavoastră, şi a oferi o privire rapidă în istoria programelor tipărite, vreau să fac un alt blog, tip portofoliu, care să conţină doar coperta programului radio-tv şi odată ce am dat click pe copertă, să se deschidă postarea de pe blog cu acea revistă. Rezultatul mă gândesc că ar fi spectaculos, în câteva secunde, derulându-se prin faţa ochilor un an întreg. Eu cred că se poate scrie istorie doar pe baza evoluţiei coperţilor acestor programe radio-tv. Şi în a doua parte a lui 2015 mă voi ocupa de anul 1989, doar că mai aştept unele informaţii.
Blogul portofoliu ar arăta aşa:
– prima pagină să conţină anii pe decade (‘20. ’30. ’40. ’50, ’60, ’70, ’80, ’90, 2000), vreo 10-14 fotografii ( o marjă de siguranţă pentru alte meniuri)
– a doua pagină să conţină cei 10 ani ai unei decade (10-12 fotografii)
– a treia pagină să conţină toate coperţile unui an (52-53 fotografii)

De regulă , tot ce am găsit eu până acum se limitează la fotografii doar pe prima pagină (primul meniu), următorul click ducând la o singură fotografie sau text.
Mulţumesc !

Comentarii
  1. tvarheolog spune:

    Cred că voi proceda altfel, majoritatea şabloanelor neoferindu-mi posibiltatea de expandare. Cum prima dragoste nu se uită, voi folosi aceaşi temă cu care am început, ajutându-mă de meniul extensibil din stânga https://wordpress.com/themes/greyzed/ Simt că mă reprezintă această combinaţie de culori ! Rezultatul final va fi gata prin vară !

    Apreciază

  2. vejyto69 spune:

    Si din 1993 cand le postezi ??? inca 31 de numere 17-47 ????

    Apreciază

Lasă un răspuns

