1979 Luminiţa nr. 12/ decembrie 1979

Posted: 14/03/2015 in 12 Decembrie 1979, 1979, Luminiţa

https://arheo3tv.wordpress.com/2015/03/14/1979-luminita-nr-12-decembrie-1979/

Am descoperit în pagina 7 că din ianuarie 1980 urmau să apară trei noi reviste: “Start spre viitor”, “Şoimii patriei” ( e interesant că proiectul iniţial de frontispiciu avea forma unor aripi în zbor !)  şi o revistă în limba maghiară, care era versiunea adaptată a Şoimilor patriei. Mulţumesc domnului Betino31 pentru confirmarea apariţiei revistei “A haza solymai”. Şi revista Luminiţa a suferit o mică modificare, pierzând câţiva centimetri în lungime şi lăţime odată cu nr. 1/1980 !Luminita 1979-12 01Luminita 1979-12 00 Soimii

Comentarii
  1. betino31 spune:

    Salut! Apreciez postarile de pe acest blog si aş dori să contribui si eu cu ce am in colectie. Spre corecta informare a dv. si a cititorilor, revista Soimii Patriei in limba maghiară chiar a apărut, Eu am numai doua numere, iar titlul ei se traduce chiar „Şoimii Patriei” si nu Cuibul Vulturilor asa cum aţi gasit pe Google.

    Apreciază

  2. tvarheolog spune:

    Mulţumesc pentru informaţii. Mă simt mai mult decât onorat pentru ajutorul promis . Am văzut şi comentariul anterior şi am trimis imediat un răspuns la adresa de mail indicată de dumneavoastră. În cazul în care nu a ajuns acel mail, vă rog să daţi un mail la v75is@yahoo.com .

    Apreciază

Vă pot ajuta cu ceva ... ?

