1989-16 16-22 aprilie 1989

Posted: 30/03/2015 in 04 Aprilie 1989, 1989

https://arheo3tv.wordpress.com/2015/03/30/1989-16-16-22-aprilie-1989/

Am o problemă de continuitate a anului 1997, nu găsesc 4 luni (august-noiembrie). Până mă lămuresc unde se ascund, ca să nu-mi pierd antrenamentul voi trece la un subiect pe care îl ocoleam, rostogolindu-l ca pe un cartof fierbinte, în speranţa descoperirii mai multor detalii. Anul 1989 s-a întrerupt la nr. 15 . Toată România se voia în sărbătoare deoarece, cu eforturi extraordinare din partea poporului român, s-a reuşit lichidarea datoriei externe. Punctul maxim l-a constituit ziua de miercuri, 19 aprilie 1989 când s-a organizat în Piaţa Palatului din Bucureşti o mare Adunare Populară, la care au participat 120.00 oameni ai muncii. Nu am detalii asupra orei, fiind la şcoală, şi nici nu ţin minte să se fi anunţat ceva în seara anterioară, foarte posibil ca hotărârea se se fi luat în ultimul moment, ca în decembrie 1989. Am găsit, totuşi şi am postat integral ziarul “România liberă”, de joi, 20 aprilie 1989, care descrie cu lux de amănunte toate evenimentele. Şi tot miercuri, de la 17.30, în direct la radio şi televiziune, meciul de fotbal Galatasaray Istanbul- Steaua Bucureşti, încheiat la egalitate (1-1) La final, periodicul “Săptămâna” aferent acelei săptămâni, pentru a intra şi mai bine în atmosfera anului 1989 !1989-04-16 Coperta 1

Comentarii
  1. vejyto69 spune:

    Salut ! nici pe astea nu le gasesti ???

    numai sti unde le-ai pus ???

    Apreciază

  2. tvarheolog spune:

    Astea din 1997 sunt pe aproape, sunt sigur că am umblat cu ele acum o lună. Eu îmi pregătesc jumătate de an o dată , iar duminică m-am urcat în pod, fiind sigur că voi lua a doua parte a anului 1997, dar , având podul plin cu câteva mii de ziare şi reviste, într-o mare dezordine, e destul de greu să găsesc ceva. Lumina e chioară, ba e foarte frig iarna, ba e foarte cald vara. E o adevărată aventură. Dar încetul cu încetul, sper să ajung la ce ne interesează.

    Apreciază

Lasă un răspuns

