1989-22 28 mai-3 iunie 1989

Posted: 05/04/2015 in 05 Mai 1989, 06 Iunie 1989, 1989

https://arheo3tv.wordpress.com/2015/04/05/1989-22-28-mai-3-iunie-1989/

Un număr special pentru mine, conţinând „debutul” meu la Televiziunea Română. Chiar dacă au fost 10 secunde, pentru maniacul din mine a fost o sărbătoare. Am descris evenimentul cu lux de amănunte şi cu stângăcia unui elev de 14 ani în subsolul revistei Tele-Radio. De curând, am găsit acelaşi număr, imaculat, pentru că primul, cumpărat în 1989 era ca un maculator. Pe scurt, am surprins o echipă TVR care realiza un reportaj despre Paşcani. în mai 1989, şi m-am tot învârtit în jurul lor, spre marea lor supărare, până am fostr sigur că m-au filmat. Reportajul final a fost difuzat sâmbătă, 3 iunie 1989, în cadrul magazinului “La sfârşit de săptămână”. Am încercat să fotografiez ecranul televizorului, pentru a surpinde dovada, dar bineînţeles că nu am reuşit nimic (habar nu aveam de fotografii, era aparatul tatălui meu)

Dumnezeu mi-e martor, am răscolit din nou prin pod, nu am găsit cele 4 luni din 1997, aşa că, în scurt timp reiau de la 1 decembrie 1997. Vestea bună e că, de Paşte va fi, în premieră, Crăciunul 1997 şi Revelionul Tv 1998. Mai este o problemă, de mâine, luni, 6 aprilie 2015 intru într-o perioadă de graţie, trebuind să achit rapid 100 dolari USD pentru a prelungi cu un an abonamentul.1989-05-28 Coperta 1

Comentarii
  1. vejyto69 spune:

    Salut ! zici ca nu ai gasit celelalte numere din 1997 ??? de la 32 pana pana la 52???

    nu le-ai pus si tu intr-o ordin e? intr-o cutie??? eu le puneam in ordine !!!

    dar in sfarsit asta e !!!

    Apreciază

  2. rmc info spune:

    Debut si chiar reconfirmare.

    De curand TVR International a folosit imagini cu acest numar si cu un altul de dinainte de 1 noiembrie 1988 in care… hehe era chiar scrisul tau in susul unei pagini cu programul radio 🙂

    Este vorba de un documentar despre serviciul roman al Deutsche Welle.
    La finele programului sunt mai multe imagini cu revista Teleradio.

    E mai usor sa caute pe blogul tau unde ziarele fostei Radioteleviziuni comuniste sunt gata scanate, decat sa mearga la biblioteca lor interna si sa se documenteze. Asta necesita efort fizic.

    La sfarsitul emisiunii au fost marcate sursele de documentare cu exceptia ghici cui?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

