1998-06 2-8 februarie 1998

Posted: 21/04/2015 in 02 Februarie 1998, 1998

https://arheo3tv.wordpress.com/2015/04/21/1998-06-2-8-februarie-1998/

Duminică, 8 februarie 1998 TVR a schimbat concepţia grafică, trecând de la sigla cu tricolor la sigla ce conţinea în dreapta o sferă asemănătoare cu un „viespar” (am citat din presa vremii). În pagina 8, la rubrica „Poşta TV” am redescoperit răspunsul primit la una dintre scrisorile mele adresate televiziunii. Aşa am făcut rost de numerele lipsă din colecţia mea, mulţumită unui generos redactor şi a îndrăznelii mele. (Răbdare şi încredere, asta ar trebui să-mi fie deviza).

În noaptea de vineri spre sâmbătă, TVR1 a emis continuu pentru a transmite în direct de la ora 4 ceremonia de deschidere a Jocurilor olimpice de iarnă de la Nagano, Japonia. Şi am adus în prim plan cele câteva rânduri care semnalează albumul de debut al Adei Milea, „Aberaţii sonore”. Nu sunt un fan al muzicii româneşti post-decembriste, dar când am văzut într-o vitrină primele două casete ale Adei Milea („Aberaţii sonore” şi „Republica Mioritică România”), instinctiv le-am cumpărat şi le-am ascultat până le-am învăţat pe de rost. Din acel moment am devenit fan înrăit Ada Milea şi recomand tuturor să încerce câteva melodii, la întâmplare ale acestui artist total, pe care eu o compar cu 4 mari clasici la un loc (genialitatea lui Eminescu, umorul fin al lui Caragiale, candoarea lui Creangă şi muzicalitatea lui Enescu).1998-06 01 Coperta 11998-06 00 Ada Milea

Comentarii
  1. rmc info spune:

    Dacă ar fi după mine, Ada Milea ar trebui studiata in școală la orele de literatură.
    Sau poate ca ea s-a născut prea devreme pentru poporul mioritic roman…
    (Cuprinzatoare caracterizare i-ai făcut!)

    Cat privește sigla TVR cu globul acela feliat mie mi s-a părut una dintre cele mai reușite.
    Si dacă i se făcea si un „lifting” 3D cu o oarecare transparență ar fi putut rămâne identitatea definitiva a mărcii TVR. Aducea un pic aminte şi de siglele tradiționale ale televiziunii.

    Teveristii au preferat insă sa schimbe chiar si numele canalelor la începutul anilor 2000 si apoi sa contracteze pe sume importante serviciile unei firme din vest pentru a le face câteva desene si a le da câteva sfaturi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

