Jóbarát 1977-35 1 septembrie 1977

Posted: 15/09/2015 in 1977

https://arheo5tv.wordpress.com/2015/09/15/jobarat-1977-35-1-septembrie-1977/

Pe toată apariția ei, săptămânalul pentru copii „Cutezătorii” a avut și o variantă în limba maghiară, pe nume „Jóbarát”(1967-1989) . Ideea de a cumpăra un număr oarecare al acestei reviste a venit de la prietenul Betino31, care îmi trimisese versiunea maghiară a revistei „Șoimii patriei” . Și pentru că faptele bune trebuie popularizate, vă invit să urmăriți blogul dumnealui, unde s-au adunat aproape 100 de materiale mai vechi sau mai noi, toate având ca numitor comun publicațiile pentru copii din secolul XX. Pentru a vă stârni interesul, vă spun că pe acest blog veți găsi, integral, Abecedarul din anul 1959 ! https://betino2015.wordpress.com/

Jobarat 1977-35 01

Comentarii
  1. betino31 spune:

    Am ținut atât de mult să fiu primul care postează o astfel de revistă pe un blog, dar nu mi-a ieșit. Eu aveam doar câteva pagini pe care o să le postez pe blogul meu și intenționam să mai cumpăr 2 reviste întregi, poate chiar aceasta care este postat aici. Oricum te felicit că ai reușit să găsești și să postezi în premieră absolută varianta în maghiară a „Cutezătorilor” (în maghiară „Jobarat” înseamnă „Prieten bun”) și din câte știu în română sunt deja vreo 25 de numere pe acest blog. Voi posta și eu vreo 55-60 de numere din anii 1970 și 1980. Pe un alt blog sunt postate benzile desenate din aceste reviste, dar eu doresc să postăm amândoi publicațiile întregi pe blogurile noastre.

    Apreciază

Lasă un răspuns

