1989-48 26 noiembrie-2 decembrie 1989

Posted: 30/12/2015 in 11 Noiembrie 1989, 12 Decembrie 1989, 1989

https://arheo5tv.wordpress.com/2015/12/30/1989-48-26-noiembrie-2-decembrie-1989/

A trecut și Congresul, dar duminică tot nu s-au transmis desenele animate și serialul pentru copii. Am anexat ziarul „Scânteia” de duminică, 26 noiembrie 1989, precum și revista „Săptămâna”. Numărul 49/1989 nu l-am găsit, astfel că mai rămân doar 3 numere din decembrie 1989 și voi epuiza resursele arhivistice radio-tv care au inspirat crearea blogului. Sper să nu mă opresc și să am acces la alte ziare și reviste legate de programele radio-tv. Oricum, trebuie să creez un nou blog, tocmai am epuizat alți 3 gigabiți pe blogul 5 . Răbdare și încredere ! 1989-11-26 Coperta 1

Comentarii
  1. outlaw spune:

    Felicitari pentru ceea ce ati realizat si in acelasi timp multumiri pentru ca ati deschis aceasta fereastra spre trecutul programelor radio-tv din Romania si spre istoria pre ’89 a Romaniei.
    Ar fi interesant daca ati putea scana mai multe ziare din acea perioada: Romania Libera, Magazin, Scanteia, Sportul etc.
    Va doresc un an nou fericit, cu multa sanatate si bucurii!

    Apreciat de 1 persoană

  2. betino31 spune:

    Am fi dorit sa vedem si colectia „Cinema” si alte publicatii legate de lumea TV si a filmului. Eu am cateva numere din „Cinema”, dar posibilitatile de scanare sunt limitate la formatul A4, iar „Cinema” depaseste acest format. Mai am cateva numere cu programe TV de dupa 1990, gen „Timpul liber”, dar nu stiu daca merg postate pe blog. „Cinema” si Almanahurile „Cinema” mai ales le voi posta cand le voi putea scana pe blogurile mele.

    Apreciază

  3. betino31 spune:

    Am uitat sa mentionez alte publicatii pe care le am din 1989-1990, numere speciale de reviste, ziare si almanahuri: Libertatea, Adevarul, Dreptatea, Romania libera, Pentru patrie, Femeia etc. care vor fi pe blogurile mele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

