Semne bune anul are !

Posted: 01/01/2016 in Evenimente, Revelion

Am pășit într-un an nou , așa că se cuvine să vă adresez tradiționalul „LA MULȚI ANI !

2016.gif

Nu sunt adeptul discursurilor lungi, a promisiunilor, așa că fac apel la devizele mele : „Răbdare și încredere ! ” și „Fapte, nu vorbe! ”. Am o senzație de deșertăciune, ajungând la țelul propus odată cu lansarea blogului, acela de a posta toate programele tipărite ale Radio-Televiziunii Române, mai precis duminică, 3 ianuarie 2016 va fi ultimul „Tele-Radio„, numărul „S.F.” de după Revoluție, din care nu s-a mai difuzat nici un minut din ce era planificat. Presimțirea pe care o am încă din 2015 (am anunțat de atunci), este că finalizarea postărilor va coincide cu o mare cumpănă , nu pot preciza nivelul sau amploarea. Sper să mă înșel.

Chiar dacă aproape am epuizat materialele pe care mi le-am propus să le ofer, deja mă gândesc la alte proiecte, doar ca nu sistez postările. Chiar dacă am obosit și fiecare postare mă consumă emoțional, nimic nu se compară cu senzația pe care o am văzând audiențele (mici, dar constante și „cosmopolite”). Plus principiul creștinesc „Dăruind, vei dobândi”. Îmi cer scuze pentru întârzierea mare cu care am răspuns în ultimul timp la mesajele primite,  când va veni timpul, la un moment-dat o să apară și răspunsul. Toate la timpul lor !  Mi-am adus aminte de revistele și broșurile „Radio-Tele-Școală” și multe alte ziare și reviste din secolul trecut. Sincer, nici eu nu știu bine cu ce voi continua, și cred că are și această necunoscută farmecul ei, atât pentru mine, cât și pentru dumneavoastră, care vă bucurați de materiale postate aproape simultan cu mine, eu pregătind materialele seara târziu și postându-le imediat ce le-am prelucrat. Am senzația că sunt Moș Crăciun care se furișează seara târziu, pe la ora 22 și lasă cadourile sub brad.

Anul acesta a început cu o zi superbă, însorită și plăcută, cum numai în copilărie aveam parte. Am luat-o ca pe un cadou de ziua mea din partea Celui de sus . Astfel m-am încredințat că „Semne bune anul are…”

Comentarii
  1. vejyto69 spune:

    LA MULTI ANI ! SI MULTA SANATE !!!

    Apreciază

  2. rmc info spune:

    La mulți ani Vasile!

    Îți mulțumit pentru tot ceea ce ai făcut aici pe blog. Si ai făcut o treaba foarte buna. Ai realizat cu profesionalism ceea ce persoane salariate din televiziunea publica ar fi trebuit sa o facă si n-au făcut-o din nepasare sau chiar din incompetenta.

    Drept dovada multe ziare si situri românești preiau materialele tale.

    Cred ca anul acesta, cand se împlinesc 60 de ani de cand exista instituția din Dorobanți si cand aceasta chiar va „ieși la pensie” de pe clasicele canale FIF/VHF, se cuvine făcută o analiza a activității Televiziunii Romane.

    O analiza obiectiva, din exterior, a programelor, a activității celor ce timp de șase decenii au fost in spatele si in fata camerelor de luat vederi.

    Sincere multumiri!

    Apreciază

  3. betino31 spune:

    La Multi Ani si Sanatate ! Sa-ti dea Domnul tot ce-ti doresti si sa ne mai dai si noua cate ceva de citit aici pe blog asa cum fac si eu de altfel pe blogurile mele ! Fara tine poate nu as fi inceput blogurile mele cu tot ce am postat deja acolo.

    Apreciază

Lasă un răspuns

