1984 Urzica nr.11 / noiembrie 1984

Posted: 19/03/2017 in 11 Noiembrie 1984, 1984, Urzica

https://arheo7tv.wordpress.com/2017/03/19/1984-urzica-nr-11-noiembrie-1984/

„Cumințenia” copertei se explică prin faptul că în noiembrie 1984 se desfășura al XIII-lea Congres al Partidului Comunist Român. Mi-a atras atenția articolul domnului Octavian Covaci, „O armă a progresului” din pagina 10, din care citez o propoziție: „A caricaturiza fără menajamente este o dovadă a lipsei de frică. Iar a-ți face datoria nu înseamnă un act de curaj, fiindcă partidul ne cheamă să eradicăm critica de mușamalizare, așa cum ni se spune și în documentele actualului Congres” 

Comentarii
  1. betino31 spune:

    Din intamplare am cateva numere din „Romania libera” cu acest congres al XIII-lea, dar fiind in format mare mi-e mai greu sa le scanez. Voi incerca totusi pentru ca sunt singurele ziare „Romania libera” din perioada comunista pe care le am. Si mai am vreo 4 „Urzica” pe care inca nu le-am gasit aici postate pe blog, in afara de cele 3 reviste cu Programe radio din 1943.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

